miercuri, 23 iulie 2014

Apple ori nu apple?

Am oportunitatea ca zi de zi să lucrez pe un Mac. Sunt fană a produselor mărului de pe vremea când mi-a intrat în viață primul Ipod, îmi place în primul rând felul în care această companie se prezintă și în al doilea rând faptul că țin la calitate. Produsele lor sunt clar și fără echivoc scumpe, cel puțin pentru puterea de cumpărare a românilor; și, vor rămâne multă vreme pe lista de dorințe pentru Moș Crăciun. Dacă apreciezi designul și calitatea, atunci ar fi de preferat să mai aștepți până când reușești să strângi suma necesară pentru achiziția unui astfel de echipament.

Laptopul meu de război, adică merge oriunde cu mine, face prezentări și nu primește mulțumiri, este un Sony Vaio de 10” - atunci când l-am cumpărat (să fie câțiva ani buni) diferența de preț dintre el și un produs Apple, similar, era de 1200 de lei. Muuuuult peste bugetul meu. Nu regret alegerea, pentru că deși nu mai are o balama și ecranul este dezlipit după multe lupte corp la corp cu parchetul, Vaio-ul meu încă funcționează! Bateria ține și acum 4 ore, timp în care eu mă uit liniștită la filme iar, dacă îl folosesc doar la scris stau departe de priză chiar mai mult. Însă, atunci când vine vorba de sistemul de operare, mă apucă nervii, lucru care nu se (prea) întâmplă la sistemele Mac. „Prea”-ul din paranteză vine din rularea de Office pe mac-uri, atunci chiar și cele mai temerare dau rateuri.

E drept că ai o problemă de compatibilitate atunci când vine vorba despre transferul de informații dintre un Mac și un computer care folosește alt sistem, dar inginerii de la Apple au rezolvat și asta! Acum poți lucra în cloud și împărtăși documentele cu toți utilizatorii, indiferent de tipul de sistem pe care cei din urmă îl folosesc.

De unde articolul acesta? Din faptul că aseară am văzut noua reclamă de la mac-uri, mi-a plăcut enorm. De ce? Pentru că m-am regăsit în ea! Și eu, la fel ca numeroasele personaje din clip, am un computer, personalizat.Iar o reclamă bună este acea reclamă care te face să ai o legătură, emoțională, cu produsul din fața ta! :)

Info despre reclamă:
Brand: Apple
Title(s): Stickers

Agency: Media Arts Lab
Agency Website: http://www.mediaartslab.com
Additional Credits: Psyop
Published: July 2014





Niciun comentariu: