miercuri, 26 noiembrie 2014

Dubla 3! merge! tăiat! filmat!

Voiam de mult să încep o serie de filmulețe pe youtube în care să arăt lumii cât de simplu se desenează, însă am tot amânat. Ieri, însă m-a luat gura pe dinainte și ți-am făcut o promisiune. Și, oricât de maestră aș fi în arta procrastinării - undeva un beculeț stă aprins non-stop și e musai să mă achit de datorii altfel, voi avea o notă la lumină maaaare cât Casa Poporului.

Azi am făcut și primul pas către video-blogging, deși nu cred că este ceea ce mi se potrivește. Însă, recunosc, pentru cineva pasionat de vorbitul în public - înregistrarea video este un experiment necesar pentru a deveni mai bun. Așa am învățat să lucrez cu vocea și să îmi reglez timbrul și ritmul. 

De data aceasta, rețeta a fost diferită, în fața camerei aveam o foaie albă pe care trebuia să desenez, încercând în același timp să păstrez și aparatul de înregistrare stabil. Pe lângă desenul promis, te rog să apreciezi stilul de filmare, demn de un premiu Oscar, potrivit pentru a te va ajuta la mișcarea de înviorare și la dezmorțirea mușchiilor gâtului. :)



Și, dacă nu ți-ai ieșit din prima, ai mai jos elementele la care trebuie să lucrezi dar, și mai multe metode de a desena cana :).





Iar colac peste cană, primești și bonus două desene cu minunatul cățel Courage - care parcă s-a scurs din markerul meu azi după ce am terminat filmarea :)

Niciun comentariu: