joi, 4 decembrie 2014

4 stele, nene!

Azi este zi mare pentru brandul Smart în România! La câteva luni distanța după lansarea la Berlin a celor mai noi modele, buburuzele au sosit și la noi în țară, lucru documentat cu poze de pe drumurile naționale de către membrii comunității SFR.

Vineri, pe 5 decembrie, ca posesor de Smart ce mă aflu și fondator al Clubului SmartFanRomânia, voi fi prezentă, alături de alți colegi la evenimentul care va face vâlvă pentru câteva zile între adoratorii micuților bolizi - petrecerea de lansare. Aici, voi avea ocazia și să fac test drive cu ambele modele, dar și să văd cu ochișorii mei fiecare detaliu despre care, până acum, am citit cu nesaț pe site-urile și revistele auto.

PS: Ți-am povestit cum am stat pe telefon, cablată cu handsfree-ul la o terasă unde se viziona ceva meci? Eu uitându-mă, in live streeming, la conferința de lansare din Germania? ei bine, da, am făcut-o și pe asta în ciuda faptului că site-ul pica destul de des și că volumul, oricât de sus l-aș fi urcat, nu acoperea hărmălaia din jur.

Însă, apă sub pod :), acum revenind la jucăria mea favorită! Noua cutie automată cu dublu ambreiaj, numită sexy Twinamic,
 nu va fi prezentă mâine, dar asta nu mă va împiedica să încerc ambele modele. Evident că după plimbarea cu FORTwo și FORFour o să îți vorbesc pe larg despre ce a însemnat experiența Smart.

Evenimentul de lansare va include și o zonă dedicată fanilor unde eu și colegii mei din SmartFan vom avea locuri păstrate, sper să nu fie un fel de ZOO pentru ciudați zona noastră :P. Și, pentru a pregăti zona azi am trimis peste 50 de poze din cei peste 7 ani de existență a clubului către organizatorii evenimentului, cel de la Daimler. Am avut poze atât de la întâlnirile din București, cât și de la cele din Cluj, Sibiu și Timișoara - ajunse din cele 4 zări la mine în ultimele 48 de ore. Eu am adăugat pozele de la întâlnirile naționale și internaționale. Evident, dimineață după ce am terminat colecția mă apucase o nostalgie fantastică de excursiile cu smartul și de caravanele, la munte și la mare.


Așa că m-am apucat să mă mai uit un pic pe site-urile, unde găsesc în mod obișnuit inspirația și peste ce credeți că am dat? Peste filmările Euro NCAP referitoare la noul model Smart, urcate chiar ieri. Dacă nici asta nu este magia universului, nu știu ce mai e :)!  Și, pentru a înăbuși din fașă orice comentariu malițios și modelul acesta, ca și cel precedent a căpătat 4 stele din maximul de 5 pe care le acordă prestigiosul și temutul program. 

Dacă ai auzit de NCAP, dar nu prea știi de unde să îl apuci hai să încerc să aduc câteva lămuriri. Programul european de evaluare a noilor mașini (European New Car Assessement Programme) a fost înființat în 1997 și se ocupă cu organizarea de teste în ceea ce privește o analiză independentă și reală a condițiilor de siguranță pentru diverse automobile. Testele făcute de NCAP nu țin seamă de cele făcute de producătorii de mașini, iar după bubuieli și surghiuneli un autovehicul poate căpăta între 1 și 5 stele de siguranță. Așa cum la restaurante stelele Michelin sunt la mare căutare, la fel și la mașini, toată lumea speră la nota de trecere, sfântul 5.

În componența EuroNCAP fac parte reprezentanți din 7 guverne europene - asta ca să zici că se trage spuză doar pe tarlaua unuia singur :). Pentru că vorba multă...duce la bla, bla, bla...zic să ne apucăm de vizionat:

Niciun comentariu: